2012. november 19., hétfő

~ Ötödik rész.*

Ötödik rész

*Sarah szemszöge*

Reggel van. Úgy érzem, muszáj valamit csinálnom a húgommal, hogy jobb kedvre derítsem. Muszáj lesz. Nem értem Louist, hogy az az idegesítően bájos kinézetű lány miért tetszik neki? Ha férfi nemű lennék, akkor nekem egyértelműen Evelyn tetszene jobban.. és ezt csak nem elfogultságból mondom! A kék szem az olyan... csábos.. Nem tudok rá mit mondani, nincsenek rá szavak.Varázslatos. A szőke haj pedig.. mint az arany.. Félreértés ne essék, nincs a vörös hajjal,és a zöld szemmel bajom, de hát.. Na mindegy. Szóval fel akarom vidítani az egyetlen húgomat, úgy hogy elviszem vidámparkba. Igen,ilyen vén fejjel elviszem vidámparkba. De hát az ember annyi idős amennyinek érzi magát,nem? Én tizenkét évesnek érzem magam, szóval semmi pánik.
-Jó reggelt tubicám.-keltegettem kedvesen a hétalvót.
-Szia.-mosolygott rám.Nem volt olyan őszinte mosoly.
-Figyelj,mi lenne, ha elmennénk vidámparkba?
-Hát végül is, nem árthat meg. Benne vagyok. Köszönöm, hogy próbálsz felvidítani.-ölelt át.
-Na! Ma semmi olyanról nem akarok hallani,a mi elrontaná a kedved! megértettük egymást?
-Igenis kapitány.-szalutált. Egy ideig csak néztem rá "ilyenkor mit érzel?" tekintettel,majd egyszerre elnevettük magunkat.
-Most menj fürödni,még a tegnapi ruha van rajtad!
-Oké.-mondta,majd kiment a fürdőbe. Én már akkor kész voltam,ezért kimentem a nappaliba. Végighúztam a kezem a kanapén,majd leültem rá. Csakis Louison járt a fejem. Mért volt ennyire vak? Nem hiszem el,hogy ennyire..áhh..
-Mehetünk?-jött ki a fürdőből Evelyn.
-Mehetünk.-kacsintottam,majd nagy lendülettel felálltam a kanapéról. Körülnéztem a lakásban, hogy minden a helyén van-e, majd elindultunk. Rendeltünk egy taxit,ami egyenesen a vidámparkhoz vitt minket. A  szőkeség úgy nézett a nagy játszótér  kapujára mint egy hét éves.
-Hova ülünk fel először?-kérdezte tátott szájjal.Elnevettem magam.-Most mi van? Én öt évesnek érzem magam.-nyújtotta rám a nyelvét.
-Leharapom!
-Hajrá.-kacsintott.Igen,ezt mindig eljátsszuk.-Na, felülünk az óriáskerékre?
-Menjünk!-majd röhögve befutottunk a kapun. Megvettük a jegyeket, majd beültünk egy kabinba. Minden kabinba négy személy férhetett el.
-Hány kört megy ez az izé?-kérdeztem izgatottan.
-Az van ide írva,hogy 10-et.-bökött az ujjával a jegyre.
-Húha, akkor az el fog tartani egy darabig. -mosolyogtam,majd elnéztem jobbra, amit véleményem szerint nem kellett volna,mert az arcomról lefagyott a mosoly.
-Na, mi az?-kérdezte Evelyn, miközben gyöngén meglökte az oldalamat.
-Oda nézz.-mutattam a mellettünk lévő kabinra. Ahová mutattam, ott nem más volt mint Louis,Christina, Harry és.. és egy másik lány. Tomlinson és Fitzpatrik egymást szórakoztatták azzal.,hogy oda vissza nyomogatnak apró csókokat egymás szájára, és Harry meg a másik csak meg úgy smároltak,hogy arra emlékeztettet mint amikor a hajléktalan kinyalja a margarinos dobozt. Ez szörnyen felbosszantott. Mind a két pár. Louisék azért mert ez Evelynnek fáj, Harry pedig azért..mert az nekem fáj..de szörnyen.
Evelynt pedig elszomorította. Pár könnycsepp gördült ki a szemén.
-Húzzuk fel a kapucninkat és forduljunk teljesen egymás felé, nem akarom, hogy észrevegyenek!-javasoltam.
-Jó ötlet.-mondta szomorúan. Megtettük ezt,de nem tudtunk nem odanézni, és minden elcsattant csók után úgy éreztünk, hogy a kés elfordul picit a gyomrunkban. Láthatólag egyikőnk sem figyelt arra,hogy a föld felett lebegünk pár méterrel.
-Aj,mikor lesz már vége ennek?-kérdezte tesóm a tizedik kör végén.
-Nemsokára. -simogattam meg a hátát,és pont leállt a masina. Amilyen gyorsan tudtunk,kiugrottunk belőle,és elfutottunk egy másik játékhoz.
-Nem hagyom,hogy ezek a barmok elrontsák a napunkat!-mondtam idegesen.
-De ha találkozunk velük?
-Valahogy lerázzuk őket.
-Hát oké..-kételkedett testvérem.-Na akkor mire üljünk most fel?-kérdezte újult erővel.
-Mindenre!-mondtam,majd végig jártuk az egész parkot.Tényleg,mindenre felültünk,nem törődve semmivel.Pont mint egy kisgyerek. Utolsónak a dodzsemre mentünk fel. Sajnálatunkra Harryék is. Megvettük a korongokat, bedobtuk a dodzsembe, és a játék elindult.
-Sziasztok lányok!-jöttek oda hozzánk Louis és Harry.(Egy kocsiban ültek.)
-Csáó.-mondtuk kedvtelenül,és elindultunk a kocsival.Aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve megfordítottam a kormányt,és teljes erővel beléjük mentem.
-Hééj,ez most mire volt jó?-kérdezte Harry.
-Hát csak úgy..Jól esett.
-Ahha, persze.Jól van. Úgy látom nincs jó napotok.-mondta Louis.
-Jah, gondolkozz el,hogy miért van.-rivalltam rá.
-Na,pszt!-csitított a testvérem.-Semmi baj.Majd egyszer talán rájön.. De most már nincs kedvem játszani. Álljunk le.
-Oké.-egyeztem bele,majd lementem a pálya szélére, és kivettem a zsetont. Elrontott hangulatban kimentünk a parkból.
-Éhes vagyok.-törtem meg a csendet.
-Nando's?
-Nando's!
-Oké.-nevetett fel Evelyn. Elsétáltunk a gyorsétteremig,majd megpillantottunk egy szőke fejbúbot.
-Te, az nem Niall?-kérdeztem.
-Dehogynem!Nem megyünk oda hozzá?
-Dehogynem!-nevetem fel.A mi Niallünk annyira el volt foglalva a kajával,hogy csak elég nehezen vett észre minket.


*Niall szemszöge*

-Sziasztok lányok!Hát ti?-mosolyogtam rájuk.Nagyon szeretem őket.
-Szia Nialler.-köszöntek egyszerre.
-Csak megéheztünk.-mondta Sarah.
-Megéheztél.-javította ki Evleyn.
-Jól van na.-mosolygott a barna lány.
-Nem ültök le?-csúsztam arrébb a padon.
-De,szívesen!-mondta Evelyn.
-Hogy vagytok?-kérdeztem
-Remekül.-mondták egyszerre,de nem volt túl meggyőző.
-Ahha persze. Na még egyszer.. Hogy vagytok?

-Borzalmasan.-mondták megint egyszerre.
-Na látjátok, megy ez. De várjatok csak.. kitalálom mi a baj.Ma Sarah, elvitted Evelynt vidámparkba,hogy felvidítsd,de Harryéket is ott találtátok.
-Honnan tudtad?
-Onnan,hogy láttalak titeket reggel elmenni, és Harryék meg mondták,hogy arra mennek.
-Óhh.-sóhajtott Evelyn.
-Egyébként Sarah, Harry nem akar komolyan járni a lánnyal, hanem csak kihasználni, erre-arra. Érzem.
-Ó micsoda megkönnyebbülés.-mondta "enyhe" szarkazmussal.
-Jobb mint ha összejönnének,nem? A csaj kész plasztika.Undorító,de hát neki arra jó.-mondtam neki. Én az a fajta srác vagyok, aki mindig tudja,hogy kivel mi történik, ki mit érez. Azt is tudom, hogy kinek ki tetszik. Vagyis nem mindig, csak kilencvenöt százalékban. De ez is elég sok,nem?
-Hát talán igazad van.Jobb mint ha járnának.-erőltetett egy mosolyt az arcára.
-És Evelyn.. nyugodj meg..Ez a Christina nevezetű lány meg, egyszer csak Louis idegeire fog menni.-tettem rá a kezem az ő kezére.Egy mosolyt küldött felém.

-Te honnan tudsz ilyen sok mindent? Mármint például azt hogy nekünk mi a bajunk.
-Adottság.-kacsintottam.-Na de most szerintem megyek. Holnap reggel elviszlek valahova titeket,oké?
-Benne vagyunk.-mondták egyszerre.
-Sziasztok.-öleltem meg a két lányt,majd hazamentem. Már mindenki aludt,és nem akartam felébreszteni őket, ezért halkan felmentem a szobámba, és én is alvó állapotba helyeztem magam.

*Másnap*
Korán felkeltem,és a lányok elé mentem. Pont akkor értek ki amikor odaérkeztem.
-Sziasztok!-nyomtam nekik egy-egy puszit az arcukra.
-Szia!-köszöntöttek.
-Hova megyünk?
-Paintballozni!-kiabáltam.
-Ezaz!-kiabáltak viszont.Nos,igen ez hangosabb volt. Beszálltunk a kocsiba,majd elmentünk a pályára. Felöltöttük a fehér ruhákat,majd elkezdődött a játék.Én csomó piros festéket kaptam,ők meg csomó zöldet. Nagyon jó volt velük lenni. Egy idő után elfáradtunk,majd a hazamentünk, vagyis hozzánk. A kocsiban Sarah megszólalt.
-Héj,Nialler! Maradt még egy kis piros festék a nyakadon! Mintha kiszívták volna.-nevetett.
-Ezaz! Te zseni vagy!-mondtam neki.
-Mért is?
-Meg van hogy tesszük féltékennyé Harryt! Azt mondjuk,hogy te tegnap este kiszívtad a nyakam! Evelyn, te majd szólj Liamnek oké? Őt is be kell venni,mivel egyedül vele találkoztam reggel,és akkor ez még nemvolt a nyakamon.
-Oké.-kuncogott. Megérkeztünk, mindenki a nappaliban ült. Evelyn egyből félrehívta Liamet,én meg odamentem mindenkihez egy öleléssel köszönni.
-Héjkás, haver.-szólt Zayn.Hát igen,úgy tűnik ő vette észre elsőként.-Mi az ott a nyakadon?-kérdezte,erre mindenki felnézett.Én óvatosan Sarahra pillantottam,Ő meg vette az adást,és kacsintott egyet.
-Haver..neked Sarah kiszívta a nyakad.-mondta hitetlenkedve Harry.
-Háát..talán.-kacsintottam.Odamentem Sarahoz és megfogtam a kezét.A többiek csak értetlenkedve néztek. Harry meg féltékenyen. Ekkor Liam és Evelyn röhögve jöttek le a lépcsőn.
-Mi ilyen vicces?-kérdezte Louis.
-Ti.-mondta Liam.
-Mert?
-Mert eléggé döbbent fejet végtok.
-Ezt te már tudtad?-kérdezte Harry.
-Ahha,reggel láttam. Csak én találkoztam vele, mielőtt hárman elmentek valahova.
-Álljunk meg.. szóval ezt este csinálta Sarah? Akkor történt még más valami is?-féltékenykedett Harry.
-Hát..talán.-mondta most 
már Sarah.
-Óh, tök jó.-mondta álmosollyal Harry.Ezaz!Elértük a célunk!De ennyi még nem elég.
-Nem megyünk el megint a Nando'sba?-kérdeztem.
-Felőlem oké.-mondta egyszerre mindenki. Mindenki beült a kocsiba, az én ölembe Sarah, Harryébe pedig Jessica.(Mint kiderült, hogy ez a neve.)Megérkeztünk, rendeltünk valamit majd leültünk az asztalhoz.Én jól láthatóan megfogtam Sarah combját. Erre föl Harry megfogta Jessicáét,és megcsókolta. Én is megcsókoltam Saraht, Ő egy kicsit meglepődött de játszott velem. Evelyn és Liam közben jókat röhögtek, a többiek meg csak néztek. Oda vissza szórakoztunk a lányokkal, mindketten. Ki tudja jobban csinálni játék volt ez. Élveztem, ahogy Harry féltékenykedik. Igen, van egy ilyen énem is, nem vagyok büszke rá,de tudom, hogy hogyan kell használni.
Na szóval, egy ideig még játszottunk, hogy ki hogy eteti a barátnőjét,meg ilyesmik, és utána Harrynek elege lett. Felállt az asztaltól és elment. Én adtam Sarahnak, Liamnek és Evelynnek egy pacsit, az asztal alatt. Ezek után mindenki hazament,a lányuk a hotelba,mi a közös házba, és elaludtunk.

7 megjegyzés: