2012. november 29., csütörtök

~ Hatodik rész.*

Heey guys! Köszönjük szépen ezt a sok kedves komit, és a tetszikeket! Nagyon sokat jelet ez nekünk!:)♥
Egyébként szólok: A BLOGOT NEM EGYEDÜL ÍROM, HANEM AZ EGYIK BARÁTNŐMMEL ANNÁVAL! :))♥ Onnan jött az AnCi név..:D
Jó olvasást! :3 xoxo





Hatodik rész


*Sarah szemszöge*

Azt álmodtam,hogy Niall elénekelte nekem a 'Little Things'-et a tengerparton, én meghatódtam,majd csókolóztunk. Érdekes álom volt.. Ilyeneket eddig csak Harryvel szoktam álmodni. De biztos csak a tegnapi színjáték miatt volt. Szóval felkeltem,és szemeimmel egyből a testvéremet kutattam, de Ő már nem volt az ágyában, hanem a helyén egy cetli volt. Átnyújtózkodtam a megterített ágyra,majd elvettem a kis papírkát : "Szívem, nem akartalak felkelteni,  nagyon aranyosan aludtál. A suliból pár barátnőm elhívott vásárolgatni, én meg elfogadtam. Próbálok nem Tommora koncentrálni. Szeretlek. További jó színjátékot Niallel,és mindenkit puszilok, kivéve Christinát és Jessicát.:D xoxo."  Ennek a kis üzenetnek olvasására elmosolyodtam. Nagyon szerencsés vagyok a húgommal. A legtöbb kistestvér mostanában mindig játssza az agyát, és nagyon el van kényeztetve. Hála az én Evelynem nem ilyen. Nehezen feltápászkodtam az ágyból, megreggeliztem, (kész lakoma volt, csináltam egy jó nagy adag tojásrántottát) felöltözködtem, a hajam betűztem a egy kontyba, majd elmentem Niallhez, hogy megbeszéljük a részleteket a kis trükkünkbe. Nagyon jól esik Nialltől,hogy próbál nekem segíteni. Amikor megcsókolt az étterembe nagyon váratlanul ért, de másfelől meg,nagyon jól is esett. Tényleg.. Na szóval mentem Niallékhez, de be volt zárva az ajtó. Említették nekem,hogy a pótkulcs az ajtó melletti nagy virágcserépben van, és ezt észben tartottam.Kivettem a kulcsot, beraktam a zárba és egy nagyon humoros ötlet ötlött az eszembe,méghozzá az, hogy elkezdek ordibálni a kis szőkét ledöbbentve. Haha.
-Niall!Szerelmem!-kiabáltam röhögve és benyitottam az ajtón. Ám meglepetésemre nem csak Niall volt otthon. Mondjuk mért nem gondoltam arra,hogy mindenki a nappaliban van?
-Szia szívem.-jött oda elfojtott röhögéssel Niall,majd megölelt.Lesütöttem a szemem.Azért ennyire nem gondoltam komolyan ezt a színjátszást. Felnéztem, és Harry durcás fejével találtam szembe magam... és ezaz! Sikerült féltékennyé tenni..Amikor a szemébe néztem gyorsan elfordult és megcsókolta a barátnőjét..na persze.
-Evelyn hol van?-kérdezte Louis barátnője kezét fogva.Na igen..Ő meg a másik jómadár.
-Barátnőivel van.
-Ohh..-mondta majd elengedte Christina kezét.
-Mit csináljunk?-kérdezte Liam, Danielle derekát átkulcsolva.
-Nézzünk filmet!-javasolta Zayn,miközben a kezét Perrie combján pihentette.
-Jó ötlet.Horror?-kérdezte Niall.
-Ördögűző?
-Uh,az jó!-mondtam,majd megkerestem a DVD-t és betettem a lejátszóba. Mindenki leült a párja mellé, és én is az "én párom mellé". Mindenki elmélyült a filmbe,kivéve Harry és Jessica..ők egymás szájába mélyültek el inkább. Niall észrevette hogy zavar engem,közel húzott magához, és mi is csókolózni kezdtünk. A többieket sem érdekelte nagyon a film, hanem inkább a mi kis "jelenetünk".Liam és Danielle csak röhögtek.Gondolom Payne beavatta a barátnőjét is. Vége lett a filmnek,és mindenki csak bámult maga elé.
-Nem megyünk bulizni a kocsma melletti partyhelyre?-kérdezte hirtelen ötlettől vezérelve Louis.
-Jó ötlet.-helyeselt Zayn.
-Menjetek csak,mi maradunk.-kacsintott Niall rám.
-Jah,csak használjatok óvszert.-mondta Harry lesajnáló hangsúllyal,majd felpattant a kanapéról.A többiek intettek egyet,és követték őt.
-Küldök egy SMS-t Evelynnek, hogy menjen abba a buliba...és szedjen fel valakit Tommo előtt.-mosolyogtam rá Niallre.
-Helyes.-kacsintott.Elővettem a telefonom,bepötyögtem valamit a tesómnak, és ránéztem Niallre.Aki engem nézett.
-Mi az?-kérdeztem röhögve.
-Jól csókolsz.-mondta miközben az alsó ajkát harapdálta.
-Öhh..-hajtottam le a fejem.De ő rendületlenül csak engem nézett.
-Nem megyünk fel?-törtem meg a csendet.
-Mehetünk.-mondta majd felbattyogtunk a szobájába.-Nem alszunk?-kérdezte.
-Aludhatunk.-mondtam,majd átmentem a másik ágyra a szobában..vagyis mentem volna ha Niall közbe szólt.
-Úgy értem..együtt..
-Hát jó.-tettem 180 fok fordulatot és lefeküdtem Niall mellé.Ő megfogta a derekam és magához húzott,és a fejét a nyakamba fúrta. Jó érzéssel töltött el.Nagyon..egy ideig hallgattam a szuszogását,majd elaludtam.


*Evelyn szemszöge*

Amint megkaptam az sms-t mentem is abba a bulihelybe. Gyorsan elköszöntem a lányoktól,és iszkoltam is a kocsma mellé. Amint odaérkeztem ott már javában folyt a buli. Amint beléptem csak smároló párokat láttam. Odamentem a pulthoz,hogy én is találjak valakit.
-Egy whiskeyt!-nyomtam a pénzt a pultos srác elé.A pénzen a számom is rajta volt.Amint észrevette elmosolyodott.
-Mi a neved kislány?
-Evelyn.Tied?
-Adam.Táncolunk?
-Ahham.-mondtam,majd kihúztam a tömegbe.A szememmel Louisékat kerestem,és nem is kellett olyan sokáig kutatgatni.A közelükbe mentem és elkezdtem Adammel annyira táncolni,és Ő meg közbe csókolgatta a nyakam. Louis észrevette,de úgy csinált mint akit nem zavart.De láttam...egyszerűen láttam a szemében,hogy nagyon is zavarja. Egy váratlan pillanatban,amikor én elvoltam kalandozva Adam megcsókolt,és félrehúzott.
-Evelyn, igaz,hogy még nem nagyon ismerlek,de megragadtál..lennél a barátnőm?
-Ő..persze.De akkor nyáron sűrűn találkozunk?-kérdeztem.Igen,talán egy kicsit kihasználom. De próbálom megszeretni..talán.
-Ahányszor csak akarod.-csókolt meg.
-Akkor oké.Na most én hazamegyek.Hívjál holnap.Tudod a számom.-kacsintottam.
-Oksa.-mosolygott.Erre fogtam magam,intettem egyet Louiséknak és hazamentem. Először Saraht kerestem ,aztán rájöttem hogy Niallnél van. Lezuhanyoztam,és fáradtan bedőltem az ágyba..

7 megjegyzés: