2013. július 7., vasárnap

~Tizedik rész.*

Sziasztok! Bocsi hogy késtem az új résszel, ez is rövid lett, de amint  lesz időm hozok hosszabb részt. :) Köszi a kritikákat, és igaza van Alex-nek. Köszi! <3 Próbálok jobbat írni, hát meglátom hogy sikerül.
Köszi a kattintásokat, a pipákat és a kommenteket! Xxx
 
 
 
~Tizedik rész.*
 
 
*Louis szemszöge*
 
 
Kiabálást hallottam Evelynék ''lakosztályából'', rögtön indultam meg nézni hogy mi az. Az ajtó nehezen akart nyílni, de nagy megkönnyebbülésemre végre sikerült.
Mint az őrűlt úgy siettem át a nappalin a hálószobáig amikor meghallottam hogy sír Evelyn.
Amit láttam csöppet sem tetszett, celekedtem.. elöntötte az agyamat a víz.. Adam épp próbálta megerőszakolni szegény lányt, akinek a könnyei patakokban ömlöttek.
Minden erőmet beleadva rángattam le azt a rohadékot Evelynről. Ki lökdöstem az ajtón és még par pofont is adtam neki, majd vissza siettem Evelynhez.
Csak sírt és csak sírt, azt sem tudta szegény hol van. Oda mentem és magamhoz szorítottam, tudtam hogy majd ettől majd egy kicsit megnyugszik. Pár perccel később már mindenki át jött. Az arcukon aggódás látszott és nem tudták mi történt. Sarah azt hittem szívrohamot kap amikor meglátta a húgát, a kezein és a nyakán Adam kézlenyomatát. Átölelte  Evelynt és elkezdett Sarah is zokogni. Rám nézett én pedig intettem nekik hogy elmondom, de tisztán tudhatták ezek után mi van.
Még mindig sírt Evelyn, a szép kék szemei bedagadtak a sírástól, az arca eltorzult.
Ki hoztam a fürdőszobából a nyugtatót és beadtuk neki, befektettük az én szobámba, mert gondolhatjuk nem akar abban az ágyban aludni.
Mindenkinek elmondtam amit láttam, mindenki ócsárólta Adamet, hát meg is érdemli. Szemét-mocsok állat.-mondta Harry és a többiek is. Sarah azt hajtogatta hogy ha megtalálja megöli, mérges volt de olyan nőies ilyenkor, de térjünk vissza Evelynhez. Elaludt... ott maradtam vele és vigyáztam rá. Christine-nek semmi baja nem volt azzal hogy masik lánnyal alszom, de ez fura, nem is érdekli... na mindegy. A nyugtatók ellenére Evelyn sokat forgolódott, ilyenkor megöleltem és abba hagyta a mocorgást.
 
 
 
*Sarah szemszöge*
 
-Én ha megtalálom,esküszöm megölöm azt a mocskot!!!!-ezt hajtogattam egész éjjel.
-Nyugodj meg, majd a rendőrség elintézi.-próbált megnyugtatni.
-De érts meg, most b*szták meg a húgom akarata ellenére!-emeltem fel a hangom...
-Tudom és..... -lehajtotta a fejét
-Bocsi.... hogy megint bunkó voltam, de nagyon zaklatott vagyok. -mondtam megbánó hangon és leültem mellé az ágyra, majd megcsókoltam, én kezdeményeztem és Niall viszonozta.....
 
 
Folytatás .....
4 komment után
 
Xxx
 
 
 
 


10 megjegyzés:

  1. Szia.Egyszerűen imádom a blogodat! Folytasd minnél előbb, mert megőrülök! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uramatyám!!!! Nem hittem volna hogy ennyire tetszeni fog :O <3 *-* Koszonom!!!! amint tudok új részt hozok minnél elobb! :))) Xxx

      Törlés
  2. Válaszok
    1. koszonom!!!!!! Hozom amilyen hamar csak tudom! <3

      Törlés
  3. Válaszok
    1. koszi!!! :) *-* Hozom amikor leghamarabb tudom! <3

      Törlés
  4. Válaszok
    1. koszonom szépen! <3 megpróbálom hamar hozni! <3

      Törlés
  5. szia Anna. :)
    egész jó lett ez a rész, bár szerintem egy kicsit rövid lett. úgy értem, hogy tartalmilag. nem sok dolog történt, persze nem lehet minden rész tele izgalommal, de ha már nem izgalmas, akkor írj többet. én személy szerint a hosszú fejezeteket szeretem, mert ha már leülök olvasni akkor legyen mit, de kinek a pap, kinek a papné.
    személyesen tanácsolnám, hogy olvass! ne blogspoton lévő történeteket, hanem rendes nyomtatott könyveket! hogy bővüljön a szókincsed, tudj kifejezéseket használni, ne legyen olyan sok szóismétlés, stb. és ha rám hallgatsz, E/1-es könyveket olvass, amik abban íródtak meg, mivel te is abban írsz. az első ami eszembe jut a twilight, mert a legtöbb könyv E/3-ban íródik, ami szerintem praktikusabb, mert nem kell folyton szemszögeket váltani. ilyenkor jön az, hogy "de akkor nem tudom leírni a gondolatait és az érzéseit". de, ugyan úgy le tudod írni, csak nem azt írod, hogy "én" hanem, hogy pl. "Barbi".
    azért mondom, hogy olvass könyvet, mert még mindig sok olyan kifejezést használsz, amit a hétköznapi életben, társalgáskor használunk. ilyen pl.: "Ki hoztam a fürdőszobából a nyugtatót és beadtuk neki, befektettük az én szobámba, mert gondolhatjuk nem akar abban az ágyban aludni."
    persze, hogy gondoljuk, de ezt így akkor sem írjuk le. írd szimplán úgy, hogy pl.: "Kihoztam a szobából a nyugtatót, amit aztán beadtunk neki, majd átkísértük őt az én szobámba, mert - érthető módon, - nem akart ott aludni."
    de ezt akár egy párbeszédben is kifejezhetted volna Evelyn és a többiek között, hogy a lány mondja, hogy nem akar ott aludni, és hogy fél egyedül, vigyázzon rá Louis.
    de ezek persze csak ötletek, nem kötelező megfogadni egyik tanácsomat sem. remélem azért tudtam segíteni :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. koszi :) Megpróbálom megfogadni oket :))) tényleg ezek a tanácsok jól jonnek nekem ! . Igazad van... megint :P
      Azért írtam roidet mert nincs idom sokszor, nekem még iskola van angliában még 2 hétig :ssss de igen ! megpróbáomm :)))
      Koszi!

      Törlés